Pages

Wednesday

**wedding preparation**

12.12.09 - kakak aku kawen..ni first wedding dlm famili aku ni..mybe abg aku akn menyusul pasni..heee...kenduri sekejap ja..tp persiapan mau 2 3 minggu..huuuu..mula2 skali aku nk crita bab bumbung..seblum ni xdak pn bumbung kt depan, jd utk memeriahkn majlis dan meneduhkan semua org nanti, jd abah da b'tungkus lumus siap kan bumbung ni..hasil nya??..menakjubkan..buat sendiri ja..hebatkn abah aku ni..heee..dlm 2 mggu pertama buat sendiri sbb kt umah adik2 xbalik lg..pas diorg balik, ada la membantu sket..heee..
ni antara gmbar2 semasa process m'buat bumbung..

abah n amin baru sudah bancuh simen..


elit tgh bancuh simen..

baru pacak tiang ni..


abah d bantu amin dlm process memasang kayu..

selepas 3 minggu ni la hasil nya..


ni la bumbung dia..teduh kn..gmbar full lupa nk snap..abah slalu soh amek..tp aku suka delay..akhirnya terlupa..kuhkuhkuh


abah bergembira ngn hasil nya..
p/s: next entry aku post cita bab pelamin lak ek..heee

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...