Pages

Friday

Farewell 26.11.2015

assalamualaikum..


Kemarin Naza Academy buatkan majlis perpisahan untuk semua staff yang VSS..

sebenarnya aku bertahan tak mau menangis2 ja sepanjang majlis..

waktu kena bagi speech tu aku control ja..sampai terketar-ketar tangan..

hahaha..

aku sedih...

aku sayu...

6 tahun aku kat Naza Academy..

Jatuh bangun dalam karier aku semua di Naza ni..

sedih sangat-sangat..


Kami berdua masuk kerja di sini 2009.. dari bujang sampai Ayzan dah anak 3, aku anak 2.. dan hari nie sambut farewell dengan dia sekali.. kami sama-sama amek VSS ni..hopefully kami terus berkembang dengan sihat sekali..kikiki




to all NZA'ian,

Saya doakan anda semua terus success dalam apa jua yang anda buat..
saya doakan juga NZA terus maju dan berkembang..
Teruskan jemaah...

Thanks untuk 6 tahun yang hebat nie..

Maaf untuk segala kekurangan diri saya..






No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...