Pages

Wednesday

Kerja :: Minggu Akhir

Assalammualaikum

Selepas 6 tahun berkhidmat di Naza Academy,
minggu ni adalah minggu terakhir aku..

Perasaan??
Tak dapat di gambarkan..
Semua ada..
Bercampur-campur..
Sayu, sedih, happy, tak sabar...
Semua la....

Aku sayang kerjaya aku sebenarnya..
Aku sayang kerja aku sekarang..
Sebab ini cita-cita aku..
Nak jadi Akauntan kan..
Sebab apa yang aku buat sekarang semua aku suka..
Tapi keadaan yang memaksa..
Huhuhuhu..

Aku redha..

Aku sayang kerja aku..
Aku sayang bos aku, En. Rosli...
Sayang sebagai staff je la..
Sebab aku rasa tak da bos yang sebaik En. Rosli ni...

Aku ada sebab sendiri kenapa aku terima offer VSS ni..
Sedih sebenarnya..
Tapi aku redha sebab keputusan aku dah buat..

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...