Saturday

Lama menghilang

Assalammualaikum..

Apa khabar blog ku?
Last update 27 nov 2015.. lastday keja di naza.. arini 17 sept 2016 baru nk update balik..lama kan menghilang..

Nak mula macam mana pun tak tahu la..
Nak mula dengan cerita apa pun dah confius..kikiki..

Alhamdulillah..aku sihat ja..
Arini dah 43 ari berpantang..
Oppssss!.. ya ya.. aku beranak lagi..hahaha
Aritu aku janji nak cerita bab maryam..
tup tup keluar si adik Ibraheem..
Kecian maryam cerita dia tak banyak..
Nanti aku cerita balik semua hutang cerita yang aku janji tu..hehehe

Sekarang aku masih housewife..
Masih menyesuaikan diri jadi housewife..
Kenapa mcm tu?
Ada banyak sebab dia..hahaha
Aku jenuh kampoi balik semua cerita2..
Aku kna update tiap2 ari la lepas ni..
Kikikiki..

Apa pun Alhamdulillah aku dan anak2 sihat sejahtera..

2 comments:

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...