Tuesday

Ulangtahun ke 4





Assalammualaikum


hari ini 7 Muharram 1437, genap usia perkahwinan aku yang ke 4..
aku memang mengira hari ja tunggu 7 Muharram ni..
bukannya ada suprise apa pun..
cuma aku ingat sebab tarikh tu senang nak ingat..hehe..

7 Muharram 1433, hari Jumaat..
Jam 10 pagi lebih lebih macam tu aku selamat menikah dengan suami aku ni..
hahaha..

aku tak pandai nak jiwang jiwang karat nie..
bergaduh selalu ja ngan laki aku ni..
selalunya aku pendam ja kalo aku tak puas hati..
lama lama meletus..hahaha..

apa pun..

4 tahun nie,
kami di pinjamkan sesama sendiri..
melengkapi kekurangan sendiri..
menenangkan mata dan jiwa..

4 tahun nie,
Allah pinjamkan dan amanahkan 2 penyeri..
Fatimah dan Maryam...

4 tahun nie,
Allah rezeki kan kami kerjaya yang stabil, rumah, kereta, dan keluarga..

Syukur,
Alhamdulillah...


Mohamad Fadzeli Md Isa,

Minta maaf sebab tak mampu jadi sehebat isteri-isteri nabi..
Minta maaf sebab tak mampu jadi sehebat mak syg dan mak abg..
Terima kasih untuk 4 tahun yang hebat ni..

Cinta pandang pertama.. waktu ni baru perasan kewujudan laki aku..hahaha

waktu kenduri husna.. love is in the air...

melawat rumah laki aku di Pedu.. time ni aku gemuk..
Bertunang 1 Mei 2011


Raya ke 3 2011..

7 Muharram 1433 ~ 02 Disember 2011








No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...