Thursday

Fatimah 3 tahun!!!!

Assalammualaikum

Alhamdulillah
Hari ini 22Oct, genap usia Fatimah 3 tahun..

Syukur sangat-sangat kat Allah..
sebab kurniakan amanah yang sangat-sangat besar ni untuk kami suami isteri...

Syukur jugak sebab Allah izinkan aku kandungkan anak nie cukup 40 minggu..
Menanti kehadiran Fatimah dulu memang excited..
Anak sulung kan..biasa la..hehehe
Sebab aku tak sangka rahim aku mampu nak mengandungkan anak ni cepat je..
lepas kawin terus bunting..kikikiki

tengok Fatimah membesar nie buatkan aku rasa sayu ja..
sebab banyak masa dia di rumah babysitter..
sebab tu jugak kalau aku cuti, aku memang nak sangat luangkan masa dengan anak-anak aku..
sebab tu jugak la aku buat keputusan nak berhenti kerja..
aku nak spend masa aku..hidup aku demi anak-anak dan keluarga aku.


ok la nak cerita bab fatimah pulak..
sepanjang mengandungkan Fatimah, aku memang alah teruk..
dari start tahu mengandung sampai la pagi nak bersalin tu aku dok muntah-muntah lagi..
masuk hospital 4 kali..
kali ke 4 aku beranak..hahaha..






Gambar Fatimah lepas keluar dari perut nie..
kakak aku amek kan gambar..

sedihnya bila teringat..hahaha..






ini pulak gambar sekarang..
Alhamdulillah..
cerdik dan cergas ja Fatimah nie..

walaupun tak tahu A B C urutan betul2 lagi..
aku tak kisah pun..pelan pelan..
lagipun dia creative thinking punya budak..
satu rumah dia explore..

mulut tak yah cakap..
macam orang tua bila dia cakap..
pot pet pot pet tak benti..
kadang-kadang tu siap nasihat aku lagi..hahaha

aku tak mau bandingkan dia dengan budak lain..
sebab aku tahu kemampuan anak aku lain dari budak lain..
kemampuan budak lain dari anak aku..
unfair la nak judge..hehehe..

ok la..


Fatimah Adilia sayang,

Ibu doakan fatimah terus menjadi insan yang berguna..
Wanita solehah dan beriman kepada Allah..
berapa pun umur Fatimah, awak tetap dalam hati ibu..
sebab dengan adanya Fatimah, adanya IBU...

semoga hidup awak dilindungi dengan rahmat dan kebahagiaan dari Allah..
semoga hidup awak terpelihara dan terkandung dalam berkat dari Allah..

Ibu sayang sangat dekat Fatimah..




No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...