Pages

Thursday

Photoshoot Raya Naza Academy

Assalammualaikum..


Photoshoot raya untuk Naza Academy kami buat hari Isnin 13hb..
Lastday aku keja sebelum cuti panjang untuk raya.. 

Untuk photoshoot ni, semua staff diminta memakai full set baju melayu untuk lelaki dan perempuan ikut la baju apa asalkan tema hari raya..

Jadi aku pakai jubah mak.. mak waktu tu baru balik dari mekah.. jadi banyak jubah cantik2.. pinjam la sepasang.. hehehe..


Tempat photoshoot kami buat di depan Hotel Seri Jerai.. kawasan dia cantik sikit..
Waktu aku sampai pagi tu dah lewat..
Terlewat jgk la untuk 10minit..haha..
Waktu smpai di hotel aku tengok semua staff segak segak belaka..
Siap ngan sampin bagai..yang berjubah pun ada yang lelaki..siap serban..
Staff perempuan takyah cakap la memang sedia cantik2 dah. 
Kikikiki

Jadi bergambar la kami dengan seronoknya..


ni gambar tengah setting kedudukan..
aku biasala mesti la tengah belek henfon ja..hahaha


ni pulak freestyle..
memang semua pun free style la kekdahnya..
hahaha




pastu bertukar tempat dekat rumput pulak..
time nie hujan nie..
tapi semua gagah jgk bergambar..
hahaa..
aku seperti biasa..
bab bergambar memang muka tak malu..
hahaha


ni contohnya..
syira bagi henset dia soh selfie kat depan..
ramai pulak yang sporting..
hahaha..

ni pulak account department sekarang..
wanie cuti bersalin..
aku biasala..staff kesayangan..jadi kena dok belakang..hahaha

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...