Thursday

Simpuh Katak

Assalammualaikum
Hi!

Anak anak aku dua dua bila duduk mesti simpuh katak..
Fatimah memang dari kecik duduk macam tu..
Aku ingat Maryam ni mungkin akan lain cara dia..
Tengok tengok sama macam kakak dia jugak..

Sekarang nie Maryam dah boleh duduk..
Merangkak dan bangun meniti pelan pelan..
Selalunya kalau lepas merangkak sana sini dia akan terus duduk simpuh katak nie..
Gila comel..kahkahkah..puji anak sendiri..

Fatimah memang tak reti nak duduk macam lain..
Terkial kial..
Bersila pun dia tak reti..
Dia memang tau duduk simpuh katak ni ja..
Selalu kalau tengah main atau makan memang akan duduk simpuh nie la..

Itu ja nak bagitau..
Ok bye!

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...