Pages

Thursday

3 Syawal


Syawal 3 paling best..
kami pagi2 dah berkumpul..
dalam kol 11 dah plan nak bergambar semua sekali..

tempat nak bergambar memang dah set kat gazebo umah ja..
ni first time raya bergambar di gazebo sebab gazebo baru..
hahaha..

anak anak pakat mood baik ja pagi tu..
fatimah seperti biasa dia sentiasa ada mood dia sendiri..
hahaha jenuh melayan..

aku just pakai dress zawara aku beli time adik ipar kawin ritu ja..
tu pun lepas dah potong bawah sebab terlalu labuh untuk aku..
fatimah aku pakai kan baju kurung mak ayu buatkan..
kain sari lebihan..lawa...




ni pulak bergambar dengan mak aku..
vogue lagi mak aku..
tahun nie dah pencen..
sebelah aku berbaju tshirt kuning tu adik aku..
kembar aku..
apa pun jadi.. aku sayang kembar aku nie..
tengok fatimah tu..
dia bukannya mahu bergambar bagai. nie..




nie pulak geng perempuan..
mau pulak fatimah tu berposing..




ni pulak fatimah kecik aku..
anak2 mood ke laut lagi..
hehehehe


ni Maryam..
mudah urus maryam nie..
ni first time beraya ada maryam..




ni pulak kakak aku..
dengan anak dia..Idris..
kakak aku ni single mother..
tapi dia hepi ja dengan kehidupan dia membesarkan anak dia sendiri..


geng perempuan memang hantu bergambar..
ahaahah


ni adik bongsu aku..dengan adik ipar aku Ayu..
Ayu preggy dah 7 bulan..
bulan 9 nie due..
baby boy... Noah Adi..
sedapkan.. bestla adik aku.. dapat kekalkan nama adik tu untuk zuriat keturunan dia..
hehehe


bestkan ada anak perempuan..
semua org jeles..
anak2 jadi flower girl..
tolong pegang kain..hehehe



Maryam dengan paksu..
sengih ja.. hehehe



Maryam dengan Pakcik..
pakcik nie semua anak2 menakan suka..
terutamanya Fatimah..
dengan pakcik semua ok..
sayang sungguh dia dengan pakcik dia..



itu ja kot gambar yang ada pada syawal ke3..
lepas bergambar tu kami pergi beraya..
pegi rumah Kak Ros di kampung raga..
kak ros nie broker laki aku dulu tolong kenenkan laki aku dekat aku..
tukang risik2..hehehe..
jadi tiap2 tahun mesti pi beraya punya..

balik dari tu kami p beraya rumah mengasuh maryam pulak..
depa buat kenduri akikah cucu depa..
lepas tu terus balik rumah tido..hahaha


No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...