Saturday

Maryam :: Lentok

Assalammualaikum

Maryam ni susah nak lentok2 di bahu..
Mengantok macam mana pun tak penah nya nak tido di bahu sambil tepuk tepuk..
Fatimah ritu ok ja macam na pun..
Tepum tepuk lena je dia..
Tapi Maryam ni tak mau nya dia..

Maryam mengantok macam mana pun..
Mesti tido kena isap nenen sambil baring baring..

Tapi petang tadi..
Dalam kereta.. dia lali dah sikit..
Tengok tengok dia lentok lentok di bahu..
Comel gilaaaa.. hahaha..
Puji anak sendiri boleh? Hahaha..

Terus aku snap pic..
Laki aku pun gelak gelak..
Hahaha

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...