Thursday

Berpantang :: 44 hari

Alhamdulillah...

Harini aku dah 44 hari berpantang..
Esok dah bebasss...

Hahaa..
Tapi kena berpantang makan lagi..
Sebab aku nak breastfeed Maryam..
Pastu mak aku cakap kena pantang makanan sejuk2, angin2 & urat2 ni..

Aku ok ja..
Asalkan leh keluaq rumah pi jalan2..haha

Sebenarnya sepanjang aku berpantang ni..
Dah 2kali pi pejabat siapkan report closing bulanan..hahaa..
Ada sekali tu pi tesco..
Ada sekali tu pi bank amek duit dividen asb..
Ada sekali pi pejabat pos amek parcel aku beli baju anak2..
Ada beberapa kali aku bawak Maryam kuaq rumah petang jalan kat depan rumah sebab boring.. hahaha..

Aku rasa sihat ja..
Bertungku lama..
Pakai barut..
Makan ubat..
Mandi ayaq daun daun..
Mengurut..
Inshaallah sihat..

Berat aku pulak sekarang ni 59kg..
Hahaha.. macam tak pecaya..
Aku aim nak dapat 55kg macam sebelum kawin..

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...