Pages

Monday

Rumah : Layout

Assalamualaikum..


rumah kami dah hampir nak siap..
sebab sekarang pemaju dah progress jalan tar dah..
tengok keadaan rumah semua dah complete..
aku lupa lak nak minta suami aku amek gambaq..
semangat suami aku masuk rumah ikut tingkap..sebab pintu berkunci..hehe..

sebenarnya rumah kami ni tak la besaq mana pun..
tapi cukup la besaq tu utk kami nie..alhamdulillah..
rumah semi-d setingkat..4 bilik 2 bilik air..
dapoq dia secoet oiiii.. 1 1/2 depa tangan suami aku ja..
memang kecik gila..memang kena tambah belakang sikit..
aku nak dapoq tu luas sikit...esok esok nak buat kenduri ka apa senang..
tak la berlaga bontot ka bahu ka..
pastu aku nak meja makan dok kat dapoq..
aku xmau meja makan dok kat ruang mcm dalam gambaq bawah ni ha...




ruang makan tu aku nak buat ruang TV..
aku cadangnya nak letak bantal besaq2 tu ja..
senang kalo adik beradik mai umah..kalo tak mau tidoq dalam bilik..
tidoq secara pukal ja kat situ..



ni layout rumah aku..
dapat sebelah kanan.. eh eh.. bukan dapat.. pilih sebelah kanan..hehehe..
yang kaler merah tu, kami plan nak tambah bagi dapoq luas...
yang kuning tu just nak pasang awning je..
untuk buat laundry area..
macam na susun/deco dapoq dan laundry bagai nie..
nanti aku story.. sekarang ni memang mood nak deco deco ja..
harap2 tak hangat hangat taik ayam aku nie.. kihkihkih...





No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...