Thursday

Rumah :: Melawat Kawasan

Assalamualaikum


kemarin kami plan nak balik tido kat Yan..
pastu suami aku janji nak bawak gi tengok2 rumah..
aku punya la excited..hehehe..

Alhamdulillah...
umo panjang.. rezeki ada.. inshaa allah.. dapat la merasa duduk umah sendiri..hehe..

kawasan taman nie rasa nyaman ja..
aku tak tahu la nanti macam na..
harap harap dapat jiran baik2 macam jiran2 sekarang la..
pastu suasana dia tenang ja..

belakang umah aku sawah bendang..
suami aku plan siap nak buat pintu kat belakang,
habuan dia nak turun mengai kat bendang tu..
tahan pukat bagai dia kata..hahaha..

angin pun sepoi sepoi ja..
seronok la jugak..hehe..


kunci tak dapat lagi..
tapi berangan tu bagai nak rak aku nie..
aku tak tahu la orang lain..tapi aku ni sampai termimpi mimpi pindah masuk rumah baru nie dah..hahaha



ni la rumah kami..
alhamdulillah.. kecik ja.. cukup cukup la untuk kami..hehe


pagar tak siap cat lagi.. pastu cat dinding pun ada comot comot..

depan rumah ada pokok.. suami aku nak cabut pokok ni.. dia nak tanam pokok nyoq (kelapa)..haha

ni bahagian tepi.. sliding door...boleh buat tempat lepak tengok matahari terbenam..

ruang kat sini ada la dalam 8 9 kaki macam tu.. habuan tanam pokok suami aku kata..hehe

ni belakang.. tingkat tu tingkat untuk bilik.. ada 2 bilik kecik..pastu tepi tu dapoq..

nampak dak angin sepoi sepoi sampai rambut Fatimah cacak gitu..hehe

belakang tu jugak boleh nampak gunung jerai.. best kan pemandangan :)

hehe.. tu la ja gambaq yang boleh amek..
pintu tingkap semua kunci..tak boleh masuk..
ritu suami aku try masuk rumah sebelah sebab tingkap dia boleh bukak..
ok la kan..

ni pun aku dah rasa hepi sesangat dah..ehehe



No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...