Wednesday

Keselesaan Keluarga dan Diri Sendiri

Assalamualaikum

Korang penah tak, berhabis duit tiap tiap bulan demi keselesaan anak beranak sendiri dan keluarga.. tapi last last keselesaan orang lain jugak di utamakan..

Aku kecewa sebab tiap tiap bulan aku yang bayar..aku yang berhabis duit membayar ..
Main reason aku beli aritu pun sebab aku pikir keselesaan anak beranak aku dan keluarga..
tapi last last.. keselesaan orang lain jugak diutamakan..

Dalam keadaan aku memboyot nie.. sakit pinggang segala..
dengan Fatimah yang sangat aktif dan masih tidoq dalam pangkuan aku dalam kereta,
keselesaan orang lain jugak di utamakan..

Aku kecewa.. sebab pendapat aku tak penah tanya..
Aku kecewa.. sebab dah selalu sangat aku pendam dalam hati..
Aku kecewa.. sebab aku ni di layan macam orang luaq..

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...