Pages

Tuesday

Review : Sophie Strawberry Milk Body Butter

bismillah...
as salam..
hye guys!!
alhamdulillah aku dah jadi ahli sophie dekat dua bulan dah..
so ni review aku ttg Strawberry Milk Body Butter...
fungsi body butter ni utk melembabkan kulit terutama kpd sesiapa yg kulit jenis kering mcm aku ni.. ce try gores ngan kuku nampak kesan putih tak? haa kalut ada tanda dia keringla tu..
jadi product ni memang BFF aku le..
aku cuma pakai kat tangan, kaki & lutut.. kat perut time malam ja boh sbb siang takut berpeluh.. nnti xberapa selesa..
so far Alhamdulillah..kulit aku makin lembab dah xkering.. terutama tangan la..tapak tangan pun lembut ja..sebab ia juga melincinkan kulit..
paling best bila salam ngan suami..dia akan cakap.. 'aih..makin lembut tangan'.. terus berbunga aku.. hehe
good thing is
1- wangiiiii sangat... bau strawberry.. bau saja dah rasa mcm nak ratah sebekas.. hehehe.. suami aku kata xyah bli perfume dah.. bau dia srdap dan tenang ja..
2- melembabkan kulit aku..sbb kulit aku mmg jenis kering..
3- melincin dan melembutkan kulit juge.. tu yg best tu.. nak pulak agi pagi pas mandi terus apply kat badan.. memang rasa mcm nyaman ja..
4- aku sapu gak kat Fatimah..tgk dia x sensitif pun...kiranya sesuai utk kulit baby macam dia juge.. hehehe..
5- benda murah weiii... rm12.50 ja hampa mampu buat badan semua wangi dan lembut... berbaloi baloi.. hehe
so kalo sapa nak order barang2 SOPHIE PARIS.. boleh wassApps aku or sms @019-269 9635..
in shaa allah aku akan layan..

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...