Pages

Tuesday

2012 Wishlist

assalamualaikum..

apa kabar semua? hukhuk baget ramai yang membaca kan.. hehe..
suka hati la.. blog sendiri kan.. XD

Alhamdulillah hari ini dah 1 Rejab... berpuasa ganti atau sunat x? saya x puasa pun.. keadaan belum mengizinkan.. tapi akan berpuasa jugak sehari dua kan.. untuk prepare badan dan jugak baby untuk berpuasa sebulan nanti..Insyaallah kan..Last Syawal aritu dah puasa ganti siap2 dah sebab tu xberapa kalut nak ganti tahun nie..hehe.. orang kata planning baik punya.. sebab aritu waktu ganti puasa tu, macam dah bermonolog sendiri.. mungkin akan mengandung, so baik ganti siap2.. Alhamdulillah.. jadi kenyataan... so sekarang nie tengah prepare badan dan baby untuk menghadapi Ramadhan la.. hehe.. x sabar kan.. first time kot puasa dengan suami tercinta... di rumah sendiri... mengandung... dan raya tanpa keluarga.. hukhukhuk.. yang last tu sedih sikit.. hehehe...


lagi beberapa hari jugak akan menjengah usia baru kan..semakin hari semakin tua..hehe..setiap tahun celebrate besday dengan kembaq kan.. dah lahir sekali kan.. yang beza cuma beberapa minit ja..hehe.. so kalo xsambut sekali rasa macam x lengkap.. hehe..

Plan nak bawak keluarga pergi makan2..Kembaq saya pun akan balik minggu nie..kebetulan Amin pun balik minggu nie dengan Ayu...pastu nak ajak MIL dan SIL sekali.. ramai2 baru meriah.. if Abg Adi yang baru glamer masuk paper Metro balik sekali dengan kak CC dengan Atem, lagi meriah kannnn.. seronoknyyaaa..

Plan dengan suami dan kakten nak makan kat Chennai Curry House.. huhu.. teringin sungguh..Nasik Daun Pisang tu..ala-ala Vege gitu.. huhuhu...dulu2 waktu keja di Maem dulu, selalu makan di Chennai ni..pantang abah kena mai amek dari keja ja mesti ke Chennai.. sampai pekerja Chennai pun dah kenai.. hehe..Last ke Chennai rasanya time tu Idris pun baby lagi..saya pun belum kawin... sekarang nak bawak baby sendiri lak merasa... hehe..

Insyaallah, kalo ada rezeki akan sampai on our besday nanti...hopefully boleh la..walaupun ada kenduri kendara sana sini kan.. hehe..

Chennai Curry House : Credit to Son of Penang


Drinks at Chennai : Chocolate Milk Shake and Fresh Orange Juice

The Map
Itu panjang lebar berkaitan mak buyung teringin nak makan d Chennai.. so sempena nak celebrate besday nie, mesti selalu orang kata, kena ada Wishlist la..apa Azam tahun nie.. dah usia pun bertambah kan.. hehe..Wishlist 2010 seperti sedia maklum ada yang tertunai ada yang belum habis tertunai.. yang belum tu bab sambung Master tu.. baru separuh.. maybe lepas dah ada baby baru nak sambung semula... itu memang dah idaman dari dulu.. hehe.. Wishlist 2011 saya xtahu link yang mana.. godek punya godek xjumpa2 pun.. hehe.. cuma saya plan dalam 2011 nak bertunang dan berkahwin.. so tercapai la sekarang.. hehehe.. Alhamdulillah..

Jom cekidaut Wishlist 2012, bila saya bakal berusia 27 tahun, tinggal 3 hari lagi :-

1) Lahirkan seorang baby yang sihat dan cukup sifat segalanya... *aritu plan nak kembaq, belum rezeki* hehe

2) Jadi seorang isteri yang solehah untuk suami tercinta. Bahagia sentiasa. Rumahtangga diberkati. Rezeki yang bertambah.

3) Jadi seorang anak dan menantu yang baik untuk mak, abah dan mak mertua.

4) Jadi seorang adik, kakak, adik ipar, kakak ipar dan biras yang baik untuk semua..

5) Jadi seorang kawan yang baik untuk semua kawan2 ~ means : my bestfriends and friends only ya!

6) Yang paling penting: Hamba yang cukup amal ibadat.

Insyaallah.. 






















p/s: lately kenapa ada yang xpuas hati ye.. sedangkan saya x kacau orang pun.. kenapa nak kacau hidup saya! kalo xsuka jangan amek peduli la hal saya ka apa... kenapa harus menyibuk sana sini... 


Info Penting : ini blog saya.. ikut saya la nak tulis apa pun.. if xsuka, kenapa selalu baca blog nie.. ermmm





xoxo



love!

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...