Pages

Monday

Doodle special dari Dikyang

oh buku..kita skip sat cerita p KL yang tension tu ek.. ni nak cerita nie...
adik saya yang bongsu ala-ala manja ni memang pandai melukis...
baru2 nie terbaca kat blog "kawan"nya AYU nie.. yang adik saya nie yang di panggil Dikyang or PRA nie buat doodle kat ayu... pastu saya request la dikyang buat 1 doodle untuk saya ngan lilis.. sebab tengok doodle ayu comei ja..


ni la dikyang a.k.a PRA nie.. hehehe..cita2 nak jadi arkitek.. la ni dok buat degree kat unikl mimet dlm bach in naval architecture in ship design kot..nak translate .takut salah maksud..saya kan xberapa pandai omputih..hehehe




nak tengok x doodle yang dikyang dah buat kan untuk saya nie.. ni haaa...








siap taik lalat n jerawat semua ada.. oh lilis ku nampak alim di sini kan.. hahaha.. insyaallah..itu yang kita mahu kan... walaupun rupaku nampak sudah tua serta lilis nampak tembam dalam doodle nie tapi disebabkan hasil lukisan nie hanya menggunakan paint dalam window tu saja, membuatkan kak ela tabik arrr dikyanggg... dikyangggg memang hebatt la bab2 melukis nie...


comei sungguh kan hasil lukisan nie.. hehe..

walaupun ini hanya lukisan tapi dah buatkan saya hepi untuk hari nie..dah la tension d tempat keja kan..bila tengok doodle yang cantik lagi comei macam tuan punya buku nie..buatkan hati ku kembali hepi kan...



bahagia itu dalam sekecil-kecil perkara...

terima kasih dikyang...

sebab dah menceriakan hari kak ela semula... tahun nie kak ela bagi duit raya lebih sikit ek... hehehe







xoxo






love..














1 comment:

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...