Sunday

Mungkinkah aku mampu?

aa ceh~ ayat xleh blah kan..hahaha
uh uh uh.. dugaan bulan posa nie.. dah boleh dah apa nak jadi ngn seminggu nie kan.. hukhuk
oh bank recon! anda belum selesai lagi, menjelma lak BRM report yg xleh siap minggu lepas sebab macam xlengkap..

tension!! xkan semua aku nak kena pebetoi..xleh ka buat keja elok2 sikit..buat keja pakat main lepas batuk kat tangga ja..hukhuk..

astarfirullahhal'azim... dugaan bulan posa kan..tapi kalo bulan x posa pun sama..huhu..aku penah terniat nak buat keja macam depa jgk tapi entah la..xboleh la.. xpuas hati kalo benda xselesai betoi2.. huhuhu..

tension arrrrrrr tau xtak!!!!

gaji pakat2 besaq semua.. buat la keja betoi2 sikit... ni tiap2 bulan benda yang sama ja kena dok bising... aku bising sangat hampa kata macam2 kat aku nie.. aku xbising nie la jadi dia..aku gak jadi mangsa...

tahap kesabaran nie ada tahap jugak..jangan sampai aku shoot terus kat MM... jangan cabar aku!!!...nak kata aku orang baru, dekat nak masuk 2 thn dah keja...xkan aku nak biaq lagi kot...

Allahhuakhbar!!!!!

aku dah penah janji xmau cerita bab keja dah kat buku ni kan...huhuhuhu...

minggu nie moga2 aku mampu buat semua keja tu dengan jaya nya.. hooyeiii..!
oh bank recon... oh BRM report... oh intercompany...
huhuhu... if ada husna kan seronok...xtekanan sangat kan... huhuhu...

minggu depan dah kena p KL utk seminggu...intercompany nya.. tu yang minggu ni kena siapkan semua interco nie...bank recon jua sebab nak p jmpa EA jgk... oh oh oh oh... (-.-")

apa yang aku akan buat nie, bukan untuk diri aku tapi untuk company jugak kan...kalo aku buat ni untuk diri aku, ok la kan.. if buat betoi, gaji masuk berkepoi2 xpa la kan.. ni sama jugak kan... orang len xbuat apa pun dok masuk berkepoi2 kan... biaq la kat depa kan.. hahaha..

Tabah kan la hati aku.. kuatkan la semangat aku... kuatkan la iman aku.. lembut kan la hati aku... lapangkan kan fikiran aku... permudahkan la segala nya untuk aku...

mungkinkah aku mampu nak buat semua tu...??
Insyaallah.....Moga ini baik~~~







1 comment:

  1. good luck ye is...husna doakan is wat yg terbek...
    bpe hb nak g KL....
    best la kan...
    nak itot....hihihi

    ReplyDelete

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...