Pages

Saturday

Mekanik si Jantung Hati

poyos sungguh statement di atas. kesedaran diri sungguh di tahap maksima. hahaha.
dia seorang doctor besi dan enjin2. lebih afdal kita panggil mekanik or abg pomen. ("__")

tapi tu x menjadi masalah bagi aku sbb dia sentiasa jadi diri sendiri bila ngn aku. aku terima dia seadanya. sebab dia selalu buat aku hepi dan rasa di hargai. hehe. ayat bunga2 sungguh..hehe
dia sekarang slalu rasa diri kekurang mcm2 hal tp bagi aku, dengan kekurangan tu buat kami lebih serasi sbb kekurangan dia menjadi kelebihan bagi aku dan kekurangan aku jadi kelebihan bagi dia. fair kan~

mana ada manusia sempurna, cuma dia slalu nk jadi dan buat yang t'baik utk aku. he always think positively for every matter arises. eventhough sumtime i cannot control my action, his there to calm me down.

kenapa la arini mcm jiwang sungguh ngan dia, Mohd Fadzeli ni...

we are plan to be officially but there is some issues that i cannot understand at my side. why we should ignore a good man to looks to another man.

just open ur heart and try to accept it. i didn't see any acception.

i'm 100% sure he will never be like our in-laws that always be somebody else to show to people that he is rich, good, famous or like BIG star~

for mean time, i really want him to become my partner in life. share my enjoyous life and also be that part also.

hopefully they understand my feeling to him and his feeling to me. we are not childish anymore just couple for fun but we are planning to be partner in this life.







xoxo

3 comments:

  1. insan akan menghargai sesuatu bila ia sudah terlepas dari genggaman....jgn menyesal bila masa itu datang

    ReplyDelete
  2. AA : thanks ya for support..

    9: sekali skala apa salahnya..

    ReplyDelete

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...