Pages

Sunday

Kenapa di tinggalkan

sebulan nie bz sungguh.. cian buku aku ni.. berhabuk2.berspider web lagi. huhu..
ok la. first kita mula aktiviti bulanan yang sungguh bz ni.. 23.10.10 aku dpt utk attend ujian personaliti utk pegawai pendidikan siswazah utk mara di ikm beseri perlis..spt slalu abah mesti teman cuma dis time kakten n baby ikut.. wlupun masih dlm pantang kena ikut jgk sbb kalo tinggal d rumah, sapa nk jaga kedua2 nya sdgkan orang yg menjaga ikut aku kan.hikhik :)

ujian tu cuma ada 2 jawapan ya atau tidak.. antara soklan yang aku ingt..
"pernahkan anda mengumpat tentang orang lain" mcm tu la.. haha.. of cos la.. penipu sgt xpenah kan.kan.. hahaha..

tapi dlm bnyk2 soklan yg paling aku suka ialah...(tetiba skema)
soklan last, no.160 iaitu....


"adalah anda berasa cemburu jika kekasih hati anda atau org yg anda sygi bermesra dgn org lain" ....

of coz la cemburu..cuba byg kan fazlee dok bermesra dgn org len.. terbakar tayar keta aku bakar kang.. aoichh~ emo lak.. hehehe.. no.no.no... fazlee x mcm tu nya.. hehehe

afta that on 28-30.10.10 aku kena g kl lak.. utk reconcilation btw all naza group under ncorp.. aku g ngn husna.. bwk keta optima.. uh uh uh.. sungguh xpecaya sbb dpt drive keta tu..tekan minyak 140 pn still mcm slow..gila kecewi..hehe.. kami bertolak dr gurun kol 12 tghari ari rabu 28hb..smpai dlm kol 6ptg..terus rehat sat, pastu kuaq cari makan..pastu flat terus.. esoknya da mula sesi reconcile ni.. time nie la dpt jmpa n kenal2 ngn staff naza yg len sbb slalunya dok deal dlm phone or email ja.. hehe ;) kecewi gila nk jmpa tengku azlin nie..akhirnya termakbul jgk kan. hehe..
mcm2 hal la aritu antaranya nk masuk parking dlm menara naza tu mau 2 3 kali reverse baru lepas.. hehe.. but sumthing happen during that day la.. ada 2 hal sbnrnya.. first when one of the colleague fron naza service told us that sum one in our office told her that my senior or en azrul are the person who everybody hate in naza kia academy.. hukhuk_____________ speachless terus aku n husna.. sampai ke menara org mengata en azrul.. so bad.. sbb aku n husna kenal dia, his a good person.. entahla.. manusia sentiasa dengki.. :(
second hal lak, time nk masuk bilik mlm tu afta letih2 meeting n rush nk solat asar sbb dah kol 6 lebih.. kami xleh masuk bilik sbb office xbuat booking utk extend stay kt situ.. siap dia kata bilik dah clean n clear.. ceh! mcm iklan lak.. haha.. cuak jgk la.. terus kol en azrul la, pastu dia mintak pass kt receptionist tu.. entah apa dia ckap.. dok dlm 15min (tgh risau,cuak, takut, letih,lapar, mcm2) pihak hotel bagi extend stay.. reason sbb xleh masuk sbb HR ada buat booking, fax tp x kol tnya sbb pihak hotel xdpt pn..maybe time tu line error or sumthing.. huhu..
mlm tu letih2 kami kuaq jgk ronda2..berbekalkan instruction dr cong a.k.a huru hafiz kami ke wangsa walk to meet him n his girlfriend.. makan ayam penyet mlm tu..sebelum ni dgr cerita ja.. aritu dapat jgk.. hehe.. rindu sama ko cha (~~)
esoknya last session.. kami finished at 11 am and terus balik.. sepanjang perjalanan tu hujan dr tg.malim ke yan..selang 2 ari, kedah terus banjir.. ermmmm..

last xtvt on 9.11.10..cantikkan date ni..hehe.. aku dpt utk sesi kedua iaitu micro teaching di koleh professional mara kuantan.. gila beng tol.. sikit nya jauh ka tmpt tu.. huhu...
ari isnin 8hb tu BB masuk wad ke hosp sultanah bahiyah..2 ari sebelum tu sabtu ahad aku OT dan BB cuma masuk wad di hosp yan.. letih sungguh waktu tu.. dengan keja nya kena OT 2 ari.. tp masyukkkkk la bulan nie nya gaji ntti.. hehe (T________T) but i spend lit bit for his besday end of this nov..hehee..


pendek kata... hidup ni penuh dgn dugaan.. kekadang masa hepi kekadang masa sedih.. tp tu semua ujian utk menguji tahap keimanan kita kan.. aku bersyukur...




lama xkuaq ngn fazlee kan.. ermm.. planning for his besday..




xoxo














No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...