Pages

Wednesday

Turn 30

Assalamualaikum.

Kemarin 26 May genap aku umur 30..
Kikikikiki 
Takda celebrate apa2 pun..
Notification dalam fb pun aku x letak..
Hahaha..

Kemarin just breakfast makan nasik lemak suami belikan..
Lunch keluar makan ngn suami juga tapu bos besaq belanja..
Sebab kebetulan beliau makan kat kedau yang sama.. heee.. rezeki deh!
Dinner just gi medan selera di Guar ja..
Makan meggi kuah.. hahaa..

Simple ja kan ari lahir aku..
Hahahaha..

Orang pertama yang wish besday aku..
Mak aku sendiri.. awal sehari..hehe..
Pastu malam sebelum besday dapat wassapp dari suami..
Pagi besday adik kembar aku wish kan besday.. dah besday sama2 kan..hehehe..
Pastu masuk keja macam biasa..
Like nothing.. hahaha..
Sebab aku disable notification dalam fb kan..
Bos aku pun dok tny betul ka dak..
Sebab xnaik dalam fb pun..
Hahaha..

Kali ni macam2 jadi sebelum hari besday tu..
Jadi aku xberapa ada mood nak celebrate bagai..

Jadi Alhamdulillah masih bernafas..
Tu pun aku dah bersyukur..
Menjangkau usia 30 thn ni..
Makin dekat aku dengan kematian sedangkan amalan aku macam baru hidup 1 2 bulan ja..hina gila aku rasa nak mengadap Allah..

Alhamdulillah Allah panjangkan usia aku..
Makbulkan doa2 aku..
Dan aku percaya segala dugaan dan situasi2 yang aku hadapi dan akan hadapi nie akan mematangkan aku dan kuatkan lagi iman aku kepada Allah..

Happy Birthday Isfatehah!!

Mak,
Tima kasih sebab mengandung kan ela dan elit..
Melahirkan ela elit..
Susah payah membesarkan kami..
Tima kasih mak..
Sayang mak........

Xoxo

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...