Pages

Thursday

Maryam :: 5 bulan

assalamualaikum

macam lama tak menaip kan..kikikiki
aku busy gila skrg..
bangun kol 4 pagi pun belum tentu setel semua benda..
kadang-kadang rasa macam malam tak mau tido..hukhukhuk

tapi isfatehah hebat..
hahaha..
itu la yang selalu aku cakap kat diri aku pun..kikiki
aku slalu pikir ada yang lagi letih dari aku..
so aku lalui jugak la..
tapi kadang-kadang rasa macam bosan pulak..
tiap-tiap hari rutin yang sama ja kan..kikikiki

ok ni nak cerita perkembangan Maryam..
umur masuk 3 bulan ja dah start nak pusing pusing badan..
dalam 3 bulan setengah dah start meniarap dah..
pandai dah tarik tangan dari tersepit..
sekarang ni dah 5 bulan kalo tido tu dah start buas dah..
aku ritu penah sekali sedar-sedar dia menangis kat hujung kaki aku dah..
nasib baik tido bawah..
sekarang dah pandai mengundur ke belakang..
dah start angkat-angkat bontot dia..
pulak, sekarang kalo pegand dia sambil duduk..confirm dia menangis..
mintak bawak berjalan..
pastu kalo kita duduk, ada orang lain tengah berdiri..pandai pulak depa tangan sambil sengih2 mintak dukung..

so far alhamdulillah.. rezeki susu untuk dia ada lagi..
jadi badan pun macam dah di pum-pum..

apa pun perkembangan anak-anak aku ok ja..
tak mau banding2.. lain anak lain ragam dia kan..

aku tengok Maryam ni cool sikit..
maybe sebab anak kedua kot..
dia slalu usya ja kakak dia buat apa pun..
esok-esok mesti dia pun join kakak dia..kikikikiki

slalunya kalo Fatimah meragam, Maryam mesti tengok dan diam...
aku rasa dia faham kot, kakak dia perlukan perhatian..
kadang-kadang aku rasa kecian kat Maryam, selalu beralah untuk kakak dia..
kadang-kadang aku rasa kecian kat Fatimah jugak, sebab aku banyak masa dok belek Maryam..
kikikikiki.. mental kan aku nie..kekekeke..

Apapun,
hopefully my Fatimah and Maryam, please grow up being great Muslimah..
Sayang!!



style dalam car seat.. dah pandai tak mau sandar..



No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...