Pages

Sunday

Maryam :: Macam main main ja

Assalamualaikum...

Hari ni dah hari ke 5..
Aku still sakit2 perut2 lg..darah ketoi2 tu tak keluaq lagi kot...
Dah start bertungku dari hari kedua balik dari hospital lagi..
Mandian herba memang tradisional punya mak abah aku buat..mandi daun2 tiap2 hari.. buat cuci muka cuci luka semua la..
Jahitan masih sakit2 lagi sebab banyak kena jahit..
So aku tak berapa aktif lagi la..hehe

Ok ok..
Yang aku nak cerita bab main main ni sebab aku kalau ingat balik..rasa tak pecaya dah beranak..

Mana tak nya.. aku p hospital pun sebab misi soh buat CTG ja..
Dok tak dok dah kena sumbat ubat induce..dan dlm masa xsampai 6 jam..aku dah selamat beranak..

Memang dalam keadaan 70% baru bersedia.. kelengkapan pun tak cukup lagi..Maryam dah tak sabaq nak jumpa Ibu Abah Kakak dia.. hehee..

Itu ja aku nak cerita sebenarnya..

Aku nak aktif blogging balik ni..sebab tu nak update setiap hari..hehe..

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...