Tuesday

Fatimah :: Gaya Tidor

Bismillah


ni la gaya tidoqq anak dara sorang nie..
x kira di mana jua..
atas katil?
atas toto?
dalam stroller?
semua nya kena meniarap..
kalo x tidoq xnyenyak.. hehehe

tertonggek tonggek bontot dia.
kekadang macam nak cubit cubit sebab comel sangat bontot dia..
hahaha..


Style 2013

pernah baca kat mana tah, kata nya bagus untuk baby..
sebab xmudah terkejut dan baik untuk jantung..
tapi kena makesure hidung tak tertutup la..

Fatimah dari sebulan lebih dah ajaq tidoq meniarap..
lagipun dia dah pandai alih kepala dia ke kanan ke kiri..
sebab tu berani bagi tidoq meniarap..
lain baby lain cara dia kan..
apa pun Ibu happy!!!

xoxo

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...