Pages

Wednesday

Bercuti sampai Lebam

assalamualaikum...

amacam cuti?seronok x...panjang sungguh cuti kali nie.. dari hari sabtu hingga selasa...huhu..boring2 pun boring jugak.. hehe..cemuih dah dok kat KL nie... huhu.. xsabar sebenarnya nak balik rumah.. nak guling2 atas katil, lepak2 makan cekodok depan tv dengan suami... huhuhu..

so cuti buat apa guys? saya seperti entry lepas, ke cameron, oh oh oh manusia ramai nya..jalan sesak, jammed gila...pastu bau hangit kereta lebih dari bau strawberi.. heee... pegi ari sabtu pagi, bertolak dari Gombak.. saya pegi dengan abg ipaq and kakak ipaq sekali dengan 2 kanak2 comel...tapi saya yang tertido kat belakang sensorang..sebab pening kepala nek ikut Tapah.. heee.. macam nak termuntah wek wek ja rasanya.. heee.. sedar2 dah sampai kat cameron dah.. heee...pastu yang seronoknya sebab dapat jumpa suami la.. rindu wooo... hee.. mengada2 kan.. heee..

yela.. dulu single lain...perasaan lain..sekarang sebab beliau tanggungjawab saya kan..so bila lama2 jauh nie, terpikir macam2...makan pakai beliau la..rumah la..macam2 la.. heee.. so dah dapat jumpa tu kira seronok la.. lagipun berkumpul dengan semua families member kan.. seronok...heee...

stay di cameron sehari ja..ari ahad dah balik sebab isnin ada besday party si chomel...heee...


ok la.. nanti saya update ye.. xtahu nak taip apa lagi..macam2 plan nak cerita dalam nie sebenarnya..bila depan laptop nie jadi heng lak.. heee...nanti kalo ada idea2 saya cerita lagi yee.. heheee..





xoxo





love!

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...