Friday

6 Minggu

assalamualaikum...


arini saya cuti..so sempat la nak update apa2 kan..hehe..
arini jugak dah genap 6 minggu preggy..

alhamdulillah..so far xdak morning sickness lagi..cuma malam2 ja sakit belakang n pinggang sikit...
sometime tu malam2 ada jugak macam mual2..tapi so far ok je..

sekarang pun dah mula minum Dumil Mama..saya bukan penggemar susu tepung sebelum ni.. sejak2 tau preggy terus p beli susu dan dah boleh terima dah susu tepung nie.. hehe..

mengidam tu xdak lagi la.. cuma time lunch mesti nak makan makanan berkuah..bihun sup ka, laksa ka, tomyam ka.. asalkan berkuah.. heeheee...

Alhamdulillah...
xsabar jugak nak tengok kelahiran Lilis Junior or Adi ke 7 nie.. mana tau sekali Adi ke 8 ka.. Rezeki kan.. hehehe...

ibu dan abah to be....

ok la...kita jumpa lagi... hehe..






xoxo





love!!

1 comment:

  1. Alhamdulillah..dah 6 minggu yer ibu..^_^ moga sumenya selamat sntiasa...

    ReplyDelete

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...