Pages

Friday

Rezeki

sedang disiapkan oleh kakak sendiri
  


alhamdulillah...

arini balik Yan so sempat la update ye..eeheeee
apa khabar semua readers? huhu macam perasan ada orang baca kan.. heee..sebenarnya nak kongsi sikit la..arini merupakan ari yang mengembirakan jugak la..

Alhamdulillah...

sebelum nak tulis nie kena mintak izin kat en.suami dulu nak update sebab dulu penah janji dengan beliau yang saya xkan update bab2 keja lagi kat sini kan.. hee.. 

ok la..tadi dapat surat dari bos.. heee.. selain dari increment tahunan..saya dapat yang lain jugak.. hee..oarang kata rezeki kawin nie kan.. alhamdulillah.. speechless time tengok figure RM tu.. terkezut.. sebak ja hati rasanya..bergenang air mata nie.. heee.. terus cari henset sms en.suami, abah dan mak.. terharu sebenarnya..sebab lepas dah macam2 lalui sepanjang tahun 2011 aritu..alhamdulillah..rezeki nie milik saya... 

disebabkan saya tengah hepi sungguh nie.. jom layan gambar kawin yee..
heee.. selamat bermuntah-muntahan.. heee


bersama bos saya ye..en.rosli n wife


bersama mak andam gorges

with bos dan office mate..en.zahid

mak andam gorges lagi

bff since diploma'03..
bff since highschool yo!




nanti saya upload lagi yee.. heeee



xoxo




No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...