Pages

Tuesday

Alhamdulillah

hikhik :-p

assalamualaikum..


arini saya balik yan lagi..saya bercuti lagi sehari..tapi en.suami bekerja ye.. so plan memang nak balik yan sebab nak pulangkan langsir yang pinjam kat jiran tu..dah dekat 2bulan dah haa kawin baru nak pulangkan.. buzy la katakan.. heeee..

arini balik yan tapi famili g lumut antar adikyang balik Mimet.. dok sorang2 ja nie..blogging la.. heee.. dirumah sendiri lum ada internet mahupun laptop sebutir (bahasa Pedu ye) untuk online.. saya nie len sikit ye..saya rasa semua orang ada laptop sendiri mahupun sebutir atau dua butir.. tapi saya x... heee..so harapkan internet di office yakni internet Mr.A atau di Yan sahaja.. heee.. 

oh oh! melalut sudah.. heee..ok. alhamdulillah sekarang dah nak masuk 2 bulan dah kawin.. perjalanan pun ok je.. lembab tu tang nak kemas rumah dan masak2 la.. haaa.. bukan apa kan..saya pun kerja balik rumah kekadang dah koi 7 mlm, letih so rehat2 dulu..pas dah solat semua bagai, g amek en.suami pulak.. beliau selalu OT sekarang..untuk kesenangan bersama beliau kata.. heee.. kekadang tu rumah xsempat berkemas, walaupun xdak perabut apa pun tapi macam messy ja kan.. heee.. penah sekali tu en.suami kata rumah macam rumah orang bujang.. heeee


start next month saya dah makin busy dengan keja dah.. every week turun KL for UAT training for SAP system... saya plan macam nak buat interco sekali sebenarnya..alang2 dah turun Menara kan.. heee.. next month jugak ada famili vacation dekat cameron highlands.. with husband's families la... heee...sebenarnya saya dengan suami lum lagi g bercuti berdua2an lagi sejak menikah aritu.. pegi mana pun dengan family members.. honeymoon pun xp mana2.. heeee..


ok la..layan gambar kawin la ek... this is from OP saya..





but saya mintak maaf ye..saya kurang puas hati dengan hasilnya.. huhuhuhu...










xoxo





love

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...