Pages

Saturday

Kena Tinggal

assalamualaikum...



sejak dah berkahwin nie, xpernah lagi la kena tinggal dengan suami atau saya tinggalkan suami..
tapi esok (8.1.12) saya kena meninggalkan suami untuk 3 hari..huhuhu..
bukan tinggal suka2 ye... kena tinggal pun sebab hal kerja.. biasala saya kan staff yang baik dan bagus.. kena support event company kan.. heee..

so, esok kol 10 dah bertolak dari Gurun ke KL..hopefully perjalanan baik dan lancar.. hopefully la si Political tu x buat havoc ka apa kan..heeee

nak perjalanan tu lancar kan.. Insyaallah..

ari isnin 9.1.12 ada convocation ceremony untuk executive diploma.. so saya sebagai seorang committee yang komited (aiceh! ayat mengampu nie..heee), terpaksa la tinggal suami untuk 3 hari nanti.. sekarang pun dah dok terpikir macam2.. cian suami, nanti nak makan apa kan, cian dok umah sorang2, seb baik dah ada TV ye... hoyee... heeee...

Insyaallah suami xkisah pun, janji jaga diri dan batas2 diri..heee.. suami pun pernah hidup bujang nie, so beliau kata tau la nak cari makan kat mana.. heee..biasa la wahai suami ku, isteri mu yang sebenarnya xleh berenggang dengan kamu..heeee


ok.. nanti saya upload some pic during Event yee.. heee

layan dulu pic masa kenduri sebelah suami ye..ini dari camera Ayu.. heee






xoxo



love





No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...