Sunday

Berdating dengan Motif

uh uh tajuk x leh blah kan..haha
kemarin seperti yang di ceritakan last entry, saya dengan encek tunang ke Jusco, Perda.. mencari barang2 untuk hantaran kami nanti la.. hehe.. cari awai2 senang sikit, xmau nanti kalut2 lak.. macam2 benda lagi nak buat dan pikir nanti kan.. so kena setel sikit2 la.. hehe.. encek tunang tanya nak g mana.. xkan nak ke CS lagi kot kan.. nek boring dah haa.. so bagi idea ke Jusco tu... tempat tumpahnya titik peluh encek tunang dulu kan waktu keja dengan toyota kot kalo xsilap.. hehehe..



pagi sabtu tu, dalam koi 9.30 mintak abah hantaq kat Gurun sebab xmau bagi encek tunang mai amek kat umah.. segan nanti jiran2 cakap apa lak kan.. selalu mai umah sangat.. hehehe...sampai Gurun, tunggu si merah kena mandi dulu, pastu abah ajak breakfast ngn pakcik nizam dlu..saya dah kenyang so tunggu encek tunang makan ja la.. hehe..



sebelum di rombak wajah..hahaha


memandu sambil sms..bahaya bahaya..saja merap abah soh antaq..hehehe



usya si merah sedang di mandikan.. hahaha

top up perut si merah dulu kan.. nak jalan jauh.. hehehe

sampai Jusco dalam koi 12tghari dah... mula2 tu xtau nak cari apa.. xdapat rentak lagi... pastu encek tunang ni dah terjatuh cinta ngn si buaya lak..lama gak encek tunang mencari buaya yang sesuai.akhirnya dapat jgk kan..hehehe...

sessi memilih yang berkenan...


memilih lagi...



dah memilih dan membayar si buaya..perut dah menyanyi2 kan mintak di top up kan isi perut... so encek tunang ajak makan nasi ayam ja... kalo McD ka dia xmau sebab tengah hari memang perut xleh terima selain dari nasik.. hehe.. so makan kat Chicken Rice Shop ja.. boleh la kan.. penah makan.. cuma xberapa selera.. hehehe...

muka lapar sungguh nie.. hehe



pas dah top up isi perut, p solat pastu berjalan2 lagi.. sampai dah cari barang encek tunang yang ke 3, baru cari barang saya lak.. bukan apa, xtau nak apa untuk hantaran.. pastu bekenan dengan Kucing Berjalan... wah wah sungguh comel saja.. terbayang2 ja nanti kalo guna kan.. hehehe... dari koi 12 smpai koi 4 lebih kat Jusco tu, sampai ada 2 3 orang kat kedai2 yang dok senyum2 ja bila nampak saya ngn encek tunang.. mau nya tak, dari awai dok tawaf Jusco tu mencari barang dan idea2 nak beli apa kan.. hehehe..

ok la buku.. gambar2 barang xleh tunjuk lagi ek... encek tunang dah pesan, jangan boh dalam Buku or FB lagi..nanti xberseri2 dia kata... heehhehe...





xoxo





Love






1 comment:

  1. waahh...tumpang tak sabar ni.moga segala urusan kak ela dan incik tunangnya dipermudahkan Allah..

    ReplyDelete

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...