Pages

Wednesday

Berminggu-minggu kena tinggai

assalamualaikum...



cian buku saya nie kan.. kena tinggai selalu..
selalu masuk jenguk2 ja..pastu trace sapa dok masuk tengok..hehe.. kecewi kan.. baget macam ada stalker lagi..sekarang dah xdak stalker dah.. mungkin depa tau kot saya dah pasang alat yang boleh trace sapa masuk buku nie.. hehehe...

2 3 minggu ni busy apa tah.. kekadang tu xsempat nak tulis dalam buku nie..
kekadang tu FB xtgk.. kalo masuk FB pn.. masuk macam2 tu ja...tgk ada orang komen apa2 x..pastu keluaq terus..xdak masa sungguh nak ber'FB' lama2 nie.. hehee

sekarang nie saya ngn encek tunang dok b'bincang jugak selalu pasai kenduri la.. barang2 kena beli sikit2, rumah sewa, barang2 keperluan dalam rumah, macam2 lagi la..

macam semalam, tarikh nikah dan kenduri kena ubah lagi.. awai sikit.. kena hari berkerja.. xpa la kan... nak buat macam na kan.. hehee.. bukan apa.. abah pun pikiaq nak bagi senang sebab caterer tu cuma free tarikh tu ja.. nak amek caterer lain macam susah lak, sebab xkenai, xtau ok ka x service dia.. kalo caterer ni senang sikit.. sebab kebanyakkan kenduri kat taman sebelum ni pakat2 amek caterer ni jgk.. sebab service memang terbaik, pastu murah sikit, pastu leh demand lauk pauk pastu kuantiti xkedekut macam caterer lain tu.. hehe.. bila pikir2 betoi jugak abah kata, baik pikiaq kita senang, pastu tetamu pun senang kan.. buat lauk pauk xcukup, x ka naya time tu.. hehe.. saya follow ja.. tarikh bila pun xpa..hehee

kebetulan, tarikh nikah tu jatuh time besday en.tunang.. abah plan nak buat malam kenduri untuk menikah.. tp en.tunang macam xberapa setuju sebab depa kan jauh nak balik rumah pastu esoknya nak datang kenduri lak kan.. abah bg idea soh nikah pagi kenduri tu.. saya xmau.. takut jadi macam kakten nikah dlu.. nikah pagi kenduri..12.30tghari dok kat masjid lagi.. kat rumah tetamu dah mai dah.. pastu kakten pakai baju nikah sat ja.. bergambaq dengan suami pun xdan... saya xmau macam tu.. nak pakai baju nikah tu lama2, amek2 gambaq sampai muntah, sampai puas.. hehehe.. galaksss kan kan kan.. :)

tapi bila dah kami tukaq tarikh nie, famili sebelah en.tunang pn kena konfirmkan la setuju ka x sebab sebelum nie kami plan selang sehari tp mak en.tunang merangkap bakal MIL xsetuju sebab penat, persiapan xdan nak siap dah nak kenduri esoknya, so depa nak buat hari isnin.. tp en.tunang xsetuju sebab dia nak ajak2 kawan2 dia mai kenduri sebelah dia.. hehe.. so sekarang nie.. tukaq lak kan.. sebelah saya lak yang buat hari kerja.. nak buat macam na kan.. nak bagi mak abah senang xyah nak tukaq caterer len.. hehee.. saya follow saja~~







ok la buku....
nanti saya story tentang tema2 sempena hari penikahan dan perkahwinan... heheehehe..
semua nie dah bincang ngn en.tunang..hehehe








xoxo







peace!!




No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...