Sunday

beraya yang da lapuk



haha.. raya dah nk abeh tp baru nk update.skrg busy sungguh ngn baby baru ni.walaupun bb xbalik lg,tp slalu g jenguk umi nya di hosp.hehe.
2nd raya aritu, fazlee ada dtg umah, beraya la sekejap, jamu bihun ngn ketupat ja, pastu sembang2 sat, dia sembang ngn abah sat, pastu aku siap2 la nk g beraya ngn dia ke rumah kak rose ngn umah husna..sesampai di umah kakros tu,ramai nya orang, cik lee kita ni kata ada orang masuk minang kakrose ka ni ramai org ni.*hehe*
rupanya adik beradik kak ros ja.hehe. kakrose buat laksa, sedap sungguh.. waktu kt umah kakrose tu, adik ipar kakrose agaknya, tnya kt aku 1 soklan killer..hehe..terdiam jugak mula2 tu..muka fazlee da merah2 malu..hehe

"anak dah berapa orang?"

mau nya x terdiam aku kt situ, sengih ja la..pastu ckap la lum kawin lagi.
kak tu kata, ingtkan da kawin, sepadan ja..*wah!terharu sungguh~* T___________T
kakros pun cakap la sbb dia tgk kami tersipu2 malu, mmg kami plan ke situ pun..hehe..
hehe..


pas abeh raya kt umah kakrose terus ke umah husna lak d pinang tunggal.punya nk d jadikan cerita, makan laksa jgk, tp aku makan sikit ja sbb da penuh balun kt umah kakrose td.hehe.cik lee pn da kelat nk abeh kan.penuh dia kata.hehehe.


dah abeh beraya semua, kami pun gerak la balik.sbb da lewat kan.hehe.seronok time raya ngn fazlee tahun ni.hepi ja.selalu buat aku tersenyum.dia tau aku pendam semua tp dia selalu buat aku senyum ja hadapi semua masalah.

hopefully jodoh aku ngn dia panjang.



amek gmbar curi sekejap saja sbb masa terhad


///





xoxo

1 comment:

  1. wahhhh.....happy nya..sy pn jd hepy..hihi..smoga berkekalan forever...kawen jemput taw..mmuahhhss luv ya..

    ReplyDelete

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...