Thursday

bila terlalu mengharap

selalu sgt dok dgr org kata jgn t'lalu m'harap sesuatu yg belum pasti.. Dlu2 sorg besfren pn penah sebut ttg m'harap ni..

Ermmm baru2 ni ada plan sesuatu dan hampir2 nk dpt dah.. Semua ni bila org yg b'tanggungjawap ni dah bagi harapan yg menggunung dah..kita pun mmg da siap ngn rancangan macam2 agenda.. Sampai d awai2 perjalanan ni baru bgtau yg semua tu x boleh.. Kecewa nya.. Sbb dah plan mcm2 nk buat..tu lah..kita yg rancang tp allah yg tentukan..huhuhu..

Kt office baru dpt tau..dr b'semangat buat keja terus mcm moody..huhu..sedih pn ada,kecewa, dan rasa mcm nk menangis..huhu..

Redha sbb da mungkin bukan rezeki aku...




:..:..:





xoxo

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...