Saturday

ALHAMDULILLAH

lama xupdate..
busy setiap hari, ulang alik p hospital tgk kakten..
xsempat nk buat apa pun..
smpai ari jumaat lepas ada event lak kt office *nti update pasai event lak*

seronoknya sekarang..
hopefully akan ada sinar kebahagiaan kt kak ten..
alhamdulillah, kakten selamat melahirkan baby boy..
tp baby kena dok dlm balang dulu sbb xcukup bulan..
baby ni mungkin sgt tabah dan matang..smpai xmau dok lama2 dlm perut mak dia..
dia mungkin dah merasai kekuatan mak dia..dia nk jaga mak dia awai kot.. hehe..
syukur alhamdulillah..
seronok sangat skrg..
adikyang pun teruja sungguh.. nk beli stroller la.. nk buat rambut pacak mcm dia la.. nk beli snowcap la.. hehe..
kakten induce pagi khamis..ptg tu boh ubat skali lagi..
jumaat 3.30 am mcm tu da selamat besalin..
dlm koi 5.00 am kakten kol ckap da besalin.
aki tgh mamai2 time ingat kakten main2 rupanya betoi.. alhamdulillah..
p keja pn hepi semacam ja..besiap sakan aku p office.. hati tgh gembira.. hehe
seronok...



aku mohon kebahagiaan ngn kehadiran baru ni..




ALHAMDULILLAH~~






////







xoxo

1 comment:

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...