Pages

Wednesday

berukband

aku penah beli la broadband celcom ni..waktu ni offer utk student tu..bayar rm100 terus dpt..waktu beli tu, niat xberapa nk beli sgt..beli pn sbb geram kt sorang budak ni..haisshh``!!

lagipn beli ni sbb waktu nk g kelas leh bwak..boleh guna nk cari journal or article..waktu tu mmg kena guna internet nya...nama pn student master, mmg bnyk kena cari pn.. ada project paper lagi.. mcm2 la kena guna...

malangnya, di rumah kt yan ni, xleh lak guna broadband ni sbb dia kan berukband..haha.. sbb xdak 3g... waktu nk beli tu, orang kedai tu check kata ada coverage... pas da beli cakap xdak lak.. geram2...

pastu aku decide la nk return balik broadband tu... sbb if return dalam seminggu dapat balik duit seratus tu... kiranya dlm bulan 2 mcm tu aku return..cashier tu cakap dlm 3 bulan ja baru dpt balik duit tu.. pas 3 bulan x dpat2 lagi..patut nya aku kena dpt dlm bulan 5 la paling lewat...ni smpai bulan 6 xdpt lagi.. aku pn kol la celcom centre tu.. rupanya tmpt yang aku pulangkan berukband tu, x update apa2 pn lagi.. haishh~lembab betul orang celcom ni.. geram aku time tu..

pastu aku terus ckap kt PIC kt celcom centre tu..

"celcom ni mmg lembab mcm ni ka?"

dia diam ja..mmg la xsalah dia..tp aku ada hak nk tnya kan?hahaha(T___T")
pastu dia minta no receipt waktu pulangkan.. sbb nk check dulu, tgk2 mmg ada... so dia ckp la yang diorang akan mula process tp end of August baru dpt balik duit tu...bapakkk ko!!~~ gila lama.. kena tunggu lagi 3 bulan... S.A.B.A.R..(da jd cikgu shuhada da ni)..hikhikhik...

Lastly sebelum puasa aritu aku pn baru dpt cheque yang di tunggu2 ni..mmg la seratus ja, tp duit wooo.. sapa xmau balik... aku boleh beli ikan ayam sayuq guna duit ni tau utk berbukak... hahaha...

Syukur Alhamdulillah...!!~~~








//////




xoxo

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...