Pages

Friday

with husna


nama dia HUSNA... besties di office ni... pic ni amek waktu d pasar payang t'ganu... heeee...
skrg ni, close ngn dia la... smpai nk g t'ganu pb nk bawak dia.... heeeee
ada org kata aku ajar benda bukan2 kt dia... x kan husna? is baik kan? heeee... mybe sbb awal2 dlu dia pendiam kot... heeee....
apa2 pn aku hepi ada dia d opis ni.. sekepala... setiduran d surau... makan pn nk skali... kalo makan jauh2 rasa mcm xbesh lak... heeee..
kalo aku bli new shawls or tudung mesti beli dua... confirm dia nk jgk... sejiwa kan.... heeee...
dia faham jiwa aku jua... sebab tu sekepala dan setiduran... heeee...
awal2 dulu slalu g mkn nek moto dia tanpa pakai helmet, skali kena tegur, terus xg ngn moto da...bnyak kali plan nk buat jahat, tp slalu terkantoi...hahaha...
dia slalu cover aku, aku pn slalu cover dia... hahaha... seronok kn ada kawan mcm ni... heeeee...
dia muda lg dari aku,tp aku yg mcm ngada2 lebih dari dia... hahaha....
apa2 pn, aku syukur aku d ketemu kan ngn dia.... yg penting, mak abah aku tau aku berkawan ngn sapa kan.... keberkatan tu penting kawan2... heeeee

p/s: Hargai kawan2, jgn tikam dari belakang...

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...