Pages

Monday

AGriculture~~

apa kena ngn tajuk entri ni ?? konpius kan...

haa... ni la tajuk utk subject research aku utk berkumpulan.... Loan Demand in Agriculture ...
ERmmm.... budak finance tp buat Agriculture kan??... ada kisah d sebalik ni sbnrnya...

Aku ni xbrapa yakin ngn kebolehan aku nk buat research ttg commodity, share prices, economic condition, foreign exchange or sumthing in this market ... ahh~!!!... aku faham and tau semua ni, tp aku xyakin coz sumtime, dlm articles utk reference, guna ayat2 yg terlalu bombastic sedang kan aku berbangga berbahasa melayu yg satu....

so, terbit la idea ni... memikir kan paksu keja ngn perladangan, aku duduk d kg, persekitaran pn masyarakat petani, pesawah n nelayan, jadi xsalah aku membangga kn mereka..kan??~~!!....

Jadi aku come out ngn Loan+agriculture..tu yg jadi Loan Demand in Agriculture.... aku nya group member, kak ninie... dia pn mengharap aku mencari tajuk relates to comodity, tp aku xyakin.... buat apa aku buat sesuatu yg aku sendiri xyakin kan??~~!!.... huhuhu

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...