Pages

Saturday

exam**

baru sudah mid term utk subjeck IFM.... aku study smpai ke opis... smbil2 buat keja pn selak2 jgk nota... menghafal da mcm kewajipan... kefahaman da makin kurang... tp aku gagahi jgk utk menempuh test ni...
TP.... bila arini tgk soklan nya... aduh!!! marah aku... kenapa aku mcm xpenah baca apa2 pn...padahal dlm kelas aku faham apa yg Dr ajar, explain.....
aku kelaparan sudah.... baru abeh test da kena g buat asignment utk esok presentation lak.... kelaparan sgt2 ni.... pedih2 perut aku... huuu....
mak pn da kol 2 3 kali mintak balik cepat sbb nk mkn.... cian nya mak....
kenapa mesti buat bnyak sgt slide... buat seket2 sudah slide tu... xfaham aku.... huuuuu....da mcm tgh melepas kemarah lak kan... padahal salah sendiri.... heeeeee.....
aku skrg mcm x leh nk balancekan masa aku.... huuuuu

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...