Pages

Friday

kepanasan ***

lately panas melampau kan... mybe sbb pokok bnyak tebang kot... kena join Going to Green... heeee... lunch pn macam malas da nk kuar mkn, baik mkn d bawah ja... huuu... aku ni kalu panas2 sgt leh sakit kepala... dgn transformers ni buat hal, aircorn breakdown lak... huuuu... sabar....

skrg ni sibuk study, smpai d opis pn stdy jua... exam mode la katakan... tp bila balik umah, cari article utk research paper lak... xsempat2 lg ni... huuuu.... aku rasa mcm nk give up... tp tu bukan diri aku nk give up... mybe sbb mind set kot... bercampur ngn keletihan melampau2 skrg... huuuu....

aku skrg time blajar d kelas aku faham apa Dr tu kata, tp bila balik umah nk study balik, lupa sudah... huuuu....

aku kena KUAT SEMANGAT!!!!!

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...