Wednesday

Merajuk oh merajuk

assalamualaikum...


selamat pagi..
arini just nak kongsi pendapat ja tentang berita yang menjadi2 sungguh sekarang nie..
tadi ondaway dalam kereta dengar berita tahun 2011 saja kes budak2 hilang ada dalam 1000kes tapi cuma 400 ja yang jumpa semula.. kebanyakkan perempuan la... selalunya kes nie kes lari ikut kekasih hati tercinta la.. pastu bila dah lari, kawin di lombok, beranak pinak, baru tepon mak bapak soh amek xtahan stay di sana..huhu.. mintak simpang la kan jadi benda2 nie kat keluarga kita kan...
selain tu, segelintir nya disebabkan merajuk dengan mak la...mak marah sikit, lari, mak tegoq sikit, lari... huhuhu...
hebat kan penangan merajuk nie..
kalo dulu2 kita merajuk dengan mak or abah mesti hempas2 pintu kan, mogok xmau makan la tapi bila malam sikit, mula buka tudung saji...or merajuk dalam bilik lama2 pastu abah datang ketuk tingkap bilik soh keluar, or abah ajak g pantai makan rojak hehehe... oh! dulu penah merajuk dengan abah xmau p sekolah, pagi2 tu pakai dah baju sekolah, xmau p... apa lagi kena la pelempang... hehehe...

tapi sekarang nie lain, merajuk je sikit terus tepon boipren mintak amek kat mana2 pastu buat kata kena culik... baruw nie ada pula buat2 kena sindiket pelacuran la..macam2 la.. huhu..cian mak bapak diorang kan..mesti pengsan bila tau anak lari dari sindiket pelacuran or kena culik kan... tup tup kena kelentong lak.. mesti tersirap darah blup blup kan... huhu.. xsampai hatinya nak buat mak abah macam tu.. cian tau... huhuhu...

mama vogue

abah 

mak dan abah

ibu mertua ku




uh uh tetiba terus rindu kat mak abah dan jugak mak mentua... huhu...









xoxo







love!!

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...