Pages

Thursday

assignment


arini kena buat jgk assignment research methodology ni..tu la cari pasal g amek subject ni..heee..mana la aku tau...apa yg aku tau sekarang, knapa uum nya website tak user friendly..aku heng mencari sana sini...da la semua article mesti datang dari dalam uum nya library..arhh confiussss...

minggu ni stress gila...kelas malam 2 kalo berturut2..p keja da mcm makcik2 dah...mata pn sampai pedih2 dah...DUGAAN ni..kena sabaar...astarfirullah...

next week ada 2 lagi kelas malam, ada presentation lagi...mau mati kering aku...huuuu..

punya la nk sesuai kan masa ngn kehidupan skrg ni sampai semua benda abah yg tolong buat, sampai nk isi air dlm taperware nk g keja pn abah yg tolong isi kan... thanks abah ek, sbb memahami...cian aku kan...huuuu...tp da ni yg aku pilih kena hadapi jgk la..kalo x macam na nk tercapai cita2 aku kn..kn..kn...

kena kuat ni...walaupn g kelas ngantuk2...kelas research ok lagi sbb aku faham tp kelas islamic banking aku terus heng...xtau napa..padahal aku minat islamin banking...huuuuu


No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...