Pages

Wednesday

Harapkan tomyam

Tomyam ni makanan feveret abah ni..jd waktu teman my sisto menghabiskn duit utk kenduri nya, kami terjmpa kedai makanan kt tgh2 kedai2 dlm shopping mall ni..ting!!aku terus ckap kt kakten, jom arr try, hias cantik ni siap leh duduk atas lantai lg, mesti best ni..makanan ngn aku mmg xleh pisahnya..jd koling2 abah, set jumpa kt ctu..apa lg, order tomyam , kerabu mangga n kerabu ayam..lama menunggu, aku siap g tgk2 tudung dlu kt sebelah..hehehe..smpai nya tomyam, suma org merunggut..mana tak nya, dlm tomyam xda isi udang ka sotong ka ayam ka..(dalam gmbar ada udang dok berenang)..uish!!xboleh jadi ni..yang ada, fishcake(betul ka eja ni ek..bantai la..hehehe), chickenball n sotong keping2..rasa tomyam tu pn len macam ka..huuu..geram pn ada, da la lapaq ni..huuu..makan jgk la..apa pun kna bayar jgk kn..huuu

Tp apala sgt, boleh mkan kt tmpt len lg kn..heheee..drpa org len xdpt mkn, kira aku b'syukur gak la..ada jgk mkanan..hehehe..kenyang jgk wlupn xsedap..cuma tu LAST arr aku mkn kt ctu..hehehe..btw, thanks kakten for treat my lunch dat day..hehehe

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...