Pages

Friday

~~AidilAdha datang lagi~~

Selamat ari raya semua..mohon maaf zahir batin..
sebelum g solat sunat..


pagi2 da bangun (klu setiap ari cuti tu bangun mesti lewat pas smbung tdo pas subuh)..hee..siap2 nk g solat sunat..kt depan taman ja..b'jalan pn xsempat nk berpeluh la..heee..pas solat..lepak kt umah ja smpi kol 12, baru gerak balik padang serai..(kg sblah mak)..arini aku pakai baju raya aritu ja, pinky..siap selendang b'bagai..
ni sebelum kerimasan melanda
Da masuk dlm keta mula la kerimasan melanda aku ni..apa lg..bakal pengantin ni (my sisto a.k.a kakten) ..dia kata "Jom buat tudung Datuk CT"..dia pn mula la mendekorasi tudung aku..jd la mcm pic bawah ni...
mcm dato' ct klon yg senggot..
.
sampai umah cumi (Maksu tp panggil cumi)..makan smpi kebuntat dlu, baru p solat..pas solat nk try balik buat tudung ct ni tp da xjd secantik buat dlm keta td..(cantik ka?kuikuikui!!)..so pakai mcm biasa ja..cuma xpakai sekemas sgt sbb kerimasan..heee
pic dpt mkn buah markisa..tgk selendang selekeh ja..heee
p/s: aku tau entry ni bnyk menceritakan ttg kerimasan aku b'selendang or b'tudung lebih dr ari raya padahal title lain kn..hahaha, sbnrnya ni la prob aku yg t'besar..kalo rimas ngn tudung or selendang apa benda pn aku buat tak jadi..sbb KERIMASAN itu mmg RIMAS..heee

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...