Pages

Friday

♥ ♥ Famili Gathering

♥ ♥


dah cerita pasai kain kawen kan kat last entry kan..

sambungannya... kami straight ke Village Mall sebab kakten nak belanja makan pizza..
ala ala famili gathering gitu.. abg adi sekeluarga pun ada sebab depa nak balik terus ke Johor.. dikyang pra bawak Ayu n Wani.. saya mesti la bawak lilis kan.. sebab dah kuaq p beraya sakan ngan dia.. hehehe..
sebelum sampai tu waktu kuaq dari GSH tu, kakten msge soh p book tempat kat pizza tu takut orang ramei..

so saya n lilis pun pegila.. kat sana jumpa ayu n wani, dikyang p solat (sejuk hati ni tau..hahaha).. terus p book tempat.. kat depan tu, orang piza tu tnya untuk berapa orang kan.. saya cakap la 12 orang + 1 kanak2.. hehe.. so disebabkan terlalu ramei orang, tempat pun xdak..depa bagi meja 8 orang + meja 4 orang..of cos la meja 4 tu kita kena bagi kat adik2 kita tu kan.. hahaha..sementara dok tunggu kakten semua sampai, saya n lilis dah berposing sakan dah nie ngan cam ayu..saya kan hantu posing..hahaha..
waktu dok tunggu2 tu, jumpa lak ngan sepupu ku itu..fakrul tapi dia posa..so  dia tengok ja la..hehe..elok2 time tu, kakten semua pun sampai.. terus boh topi besday kat idris..topi tu ayu beli..idris pun sporting sungguh.. dok gelak2 ja..hehe.. pastu kami makan sampai buntat.. hahaha..

alhamdulillah... bukan senang nak berkumpul ramai2 macam tu..makan sama2..meriah ja....

tengok gambar la ek buku... dari cam ayu.. hehehe..












xoxo






love







No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...