Pages

Thursday

Husna Buat Statement

Lama nya xupdate dlm buku aku nie. Mesti kalo buku nie ada jiwa n perasaan mesti dia dah merajuk dgn aku nya.


Lately xtau nk update apa. Mcm2 hal sbnrnya tp xtertulis kt sini. Nk describe balik pn mcm dah xingt apa yg berlaku. Hehe.

Boleh ka mcm tu T__T *daissh!daissh! ketuk kepala sendiri bagi ingat*



***Mode Keja***




Last aritu aku p kl utk diploma series konvo. Balik dr situ mcm biasa ja. Continue as usual. Dari segi training xbnyk pn tp more report on company performance ja. Tp aku xbuat pn, tolong2 adalah. Hehe (~.~).. OT pn bnyk skrg sbb nk siapkan audit documentation dr 2006 – 2010. Alhamdulillah, tiap2 bulan kaching!kaching! masuk. Hehe.

Ada satu hari ni, turun ke bawah nk antar surat ngn Husna. Pastu sembang2 ngn service staff, Anas, dia nk try kenali diri aku melalui tarikh lahir. Dia pengikut Dr. Azizan ye bukan pengikut langit ke 7 ka 8 ka.. hikhikhik~..

so dari tarikh lahir dia describe diri aku. Nk di jadikan cerita nie.

Dari bnyk2 benda baik yg dia describe aku, aku ni baik hati, dedikasi, menarik tp yg paling menjadi pilihan Husna nie bila aku ni dikatakan bila mencapai umur 35thn akan menjadi seorang bos yg xpedulikan anak2 buah.


Yg ni Hus paling ingat. Sejak aritu, hus ni akan dok kata yg tu ja la..

“is kan bos”


“is kan bos yg x pedulikan anak buah”



“is kan mem”.


Hehe.. Sampai skrg nie, En. Azrul pun dah terikut2 c Hus nie. Haish~




///






xoxo

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...