Pages

Sunday

Kesempitan waktu

huish.huish...lama gila xupdate...cian kt buku aku ni...berabuk sudah..~~
kesempitan dan kesemputan waktu m'buatkan aku xdapat nk update buku aku ni... bukan bererti aku xdak life tp aku betul2 mengharapkan masa itu emas yg panjang...hehe~~
skrg ni esemen tetiba bertimbun timbun..IFM dgn keja dlm buku teks yg tebal tu, project paper yg aku lum start apa2 pn lagi (sbb aku xtau guna SPSS)..ceh! alasan saja aku...kuhkuh~~(=.=)...Research Methodology pn tetiba ada esemen jgk, kena g datastream lagi..hukhuk~~tp aku da g book tempat tadi...hehe..(gila brlagak bunyi nya)...hehehe...Islamic banking ok lagi, tp aku nk buat esemen ni dulu sikit2 wlupun ni group project, aku kena start dulu ni..nanti da sibuk..aku cibuk di opis...huhu

Di Opis tercinta lak..tetiba kena check hotel report lak, patut nya org yg deal ngn semua benda d hotel la yg check,entah betul entah tidak, aku check saja...seb baik, Kak Aznie ni banyak membantu aku d kala kesempitan...huhuhu..invoice da buat separuh, sbb hotel report xbetul lagi mcm na nk buat invoice. aku leh men agal2 brapa hotel charges sbb ada certain2 customer da byar utk certain2 training...hehehe~~~

arini aim nk iron baju siap2 utk seminggu siap baju nk g kelas lagi..(gila semangat!!!)...hehehe

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...