Pages

Saturday

**Hadiah Besday**

(pinjam gmbr sempena kad besday en.azrul yg aku buat utk dia)



Arini genap aku berusia 25 thn 1 bulan..da sebulan lepas, baru nk meng'update' blog ni..lately aku kurang mood nk berinternet...demam la, sakit kepala la, mcm2 lg..huis!alasan lagi aku bg kn..hehe.. (~.~")



Arini aku m'celebrate' ngn Mr.Wink..(T_T)...plan pertama nk g celcom centre mau buat sub-line, senang cikit mau gayut..alang2 da kuar, kami jalan2 la...xke mana pn..dia mau cari barang2 sukan nya, so ke Al-Ikhsan...pastu makan d KFC...pastu jalan2,window shopping saja...duit kena save..kita xleh boros2 lagi..kena ada planning masa depan..hikhikhik...







and at last, dia beli kn present for my besday... lambat cikit dia kata... xpandai nk beli... tp pandai jgk dia beli..nice choice...
nice kan..leh pakai jejalan n g opis...



ni aku la...meng'snap' gmbr sendiri..Mr.Wink da akur ngn hobi aku ni...redha dia kata...terima ja seadanya...hehe... (T_T)





Mr.Wink begitu simple arini... love it..



_


_



_




_




_



_



pakai baju sabah..hehehe

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...