Pages

Thursday

lama nya x update...

mcm busy kan...hehe...tp mmg busy pn...
kekadang nk g kedai pn xsempat...badan pn letih saja...hukhuk~~...

lately aku da down ngn angappan tu...dia ingat dia best...sesuka hati sound aku dlm kelas depan semua classmate...
senang nya ckap kt dia...

"U can Fail me if U want to, I Hate U, Everybody Hate U"... &%^*&#

astarfirullah...aku da kehilangan sabar sudah... mau nya tak, tido xpenah cukup...buat asignment dia yg aku pn xfaham...pastu sesuka hati dia ja... huhuu~~~

Tp aku pn HEPI jgk skrg...kakak kesayangan aku da balik kepangkuan keluarga...
rindu wooo....
balik bersama perut berisi nya.... waa!!aku akn mendapat gelaran baru la pasni..hehehe (>.<)~~ suka nya...

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...