*NAZA KIA ACADEMY - staff*
Open house ni melibatkan 3 company, akademi,servis dan sales..tp sebagai tuan rumah dan kitanya arrangement, mesti la kita kena bertungkus lumus kan..
event ari jumaat malam, tp start dari hari khamis dah bergerak da memulakan aktiviti.Selepas ja lunch da mula dah ngn aktiviti angkat meja kerusi.ni melibatkan semua.tp ada jugak yang baloq2.spt biasa la kan.dalam komuniti mana2 pn mesti ada kan.kt sini pn sama.ada jg.dok bergambar ja.kalo ya pun xtau nk buat keja, apa salah nya tnya kan. aku ngn husna pn xtau apa2.tp bertanya jgk, kot ada apa2 nk kena bantu.manusia*sigh*redha ja~~
ari jumaat pagi tu pas ja breakfast ngn hus, terus kak aznie ajak angkat barang2 dr hotel utk arrangement tmpat makanan, kira nya tu la last dok saja sbb pas tu ja smpai malam asek buat keja ja.nek letih dah ni.*huhuhu*.ada orang da bercakap dan bagi arahan, if balik pagi, ptg kena masuk balik, ni x, dr pagi smpai ke mlm event baru nmpak batang hidung.xcooperative langsung.huh**
malam tu, makanan sedap2 tp malangnya, badan dah letih sangat.xlalu nak makan sangat.so jadi baby sitter dah la,pastu dok sat, pastu angkat kaki la..letih...some picas.sbb camera buat hal.harap ke camera company.hampeh.gmbar xbnyk pn.gmbar makanan pn x amek.gmbr dr meja ke meja pn xamek.huh**pastu muka yg sama ja bnyk..xfaham aku..politik office..tp da orang baru kan..kena faham sendiri la..tp dah orang lama baloq..nk buat cmna kan..hehe..redha..
*edisi selepas mengangkat meja*
*Account Department and famili*dah macam 2 keluarga dah*
*baby sitter*comel sungguh baby ni*
*time ni camera buat hal.huh*
////
xoxo
No comments:
Post a Comment
orang cakap cakap